Credits: Wesley de Wit
Gaat glamourkoningin Patty Brard opnieuw in de spagaat? Komt realityster Kees de Bever nogmaals uit de kast? Het kersverse gelegenheidsduo ‘Patty & Keessie’ is vastberaden om heel Nederland los te laten gaan op hun vrolijke meezinger ‘Feesten In De Stad’. Patty Brard behoort al tientallen jaren tot de absolute top van de showbusiness. Ze heeft haar sporen in de muziekwereld, door onder andere haar deelname aan LUV, ruimschoots verdiend.
Kees die samen met John de Bever het olijke duo ‘De Bevers’ vormt, haalt alles uit het leven en weet van elke gelegenheid een groot feest te maken. Of het nou is als entertainer/presentator op het podium of als BABS tijdens een huwelijk. Kees is vastberaden: Patty Brad kan niet ontbreken tijdens de twee ‘De Bevers Vieren Kerst’ shows op 14 en 15 december in ‘Rotterdam Ahoy’. ‘Patty & Keessie’ zullen daar hun singel op feestelijke wijze ten gehore brengen. Met maar één missie: iedereen in de polonaise! De singel gaat op 24 oktober in première.
Copyright © 2024, Hitzound, All rights reserved
