Release alert! Ed Sheeran en Martin Garrix gaanbinnenkort hun gezamenlijke track Repeat It officieel uitbrengen. De single dook al in 2015 op tijdens Garrix’ set op Ultra Miami, maar bleef daarna jarenlang op de plank liggen door labelproblemen rond Spinnin’ Records. Inmiddels draait de hype weer op volle toeren. Garrix teaset de vernieuwde versie tijdens zijn Amerikaanse tour en Ed Sheeran gooide er deze week zelf nog een TikTok-video bovenop.
De track werd geschreven door Martin Garrix, Ed Sheeran en Amy Wadge. Volgens recente berichten kreeg het nummer een nieuwe, meer radiovriendelijke productie. Opvallend: de oorspronkelijke titel Rewind Repeat It lijkt te zijn ingekort tot simpelweg Repeat It.
Voor Martin Garrix betekent het mogelijk één van zijn grootste releases sinds Scared To Be Lonely en In The Name Of Love. Ed Sheeran noemde het destijds zijn “eerste EDM-song”. Op TikTok grapte hij deze week: “I told Martin if I get 3 pencils we can release the song for his birthday.” Fans happen massaal toe. Mogelijk verschijnt Repeat it al deze week! NB: de toegevoegde video is nog niet de officiële nieuwe single release…..
Copyright © 2026, Hitzound, All rights reserved
